ما را دنبال کنید

جستجوگر

عضویت در خبر نامه سایت

موضوعات

  • تصاویر
  • تصاویر سه بعدی و خطای دید 2
  • دنیای ماشین و موتور 1
  • تصاویر برگزیده 3
  • طبیعت 2
  • تصاویر کمتر دیده شده 3
  • دانلود فیلم
  • دانلود فیلم ایرانی 17
  • دانلود فیلم خارجی 6
  • کلیپ های جذاب و زیبا 3
  • کلیپ طنز خنده دار 2
  • مجموعه های سریالی 7
  • اخبار داغ و جنجالی
  • هنرمندان و معروف ها 33
  • خبرهای جنجالی وحشتناک دنیا 7
  • مطالب جذاب و خواندنی 7
  • تصاویر دنیای فرهنگ و هنر
  • عکس های بازیگران و هنرمندان ایرانی 24
  • تصاویر بازیگران و هنرمندان خارجی 14
  • چهره ها در شبکه های اجتماعی 40
  • تصاویر بازیگران و هنرمندان در گرد همایی ها 6
  • اس ام اس
  • مطالب جالب و جذاب
  • عکس های لوکس و دیدنی 2
  • مطالب جالب و جذابی که نمیدانستید 17
  • آهنگ
  • جدیدترین آلبوم های ایرانی 9
  • جدیدترین آلبوم های خارجی 0
  • تک آهنگ های جدید 13
  • مطالب خنده دار و طنز
  • ترول و کاریکاتور های های خنده دار 1
  • تصاویر خنده دار 1
  • لطیفه های جدید و مطالب خنده دار 2
  • اخبار
  • اخبار تاسف بار 1
  • ورزشی 2
  • پیامک و جملات زیبا
  • اشعار و جملات زیبا 1
  • صرفاً جهت .....
  • صرفاً جهت اطلاع 0
  • صرفاً جهت خنده 0
  • صرفاً جهت همینطوری 1
  • اختصاصی سایت

    مطالب ویژه سایت را اینجا دنبال کنید

    مطالب پیشنهادی و پر بحث امروز

    تلگرام

    آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    ertret 0 566 masud
    tegtergt 0 514 masud

    مشخصات فردی:

    مه لقا جابری ( متولد ۲۷ خردارد ۱۳۶۸ ) در اصفهان مدل و مانکن ایرانی است
    قد : ۱۶۳ رنگ چشم : قهوه ای تیره طرفداران مه لقا معتقدند که او شبیه نقاشی های مینیاتور ایرانی است.

    دوران زندگی:

    مه لقا جابری مدل جوان و زیبای ایرانی بیشتر شهرتش را مدیون چهره بی نظیر خود میباشد. اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.

    وی در مورد خودش میگوید:

    نام واقعی من مه لقا است و من فارسی را خیلی خوب صحبت میکنم . آن چیزی که بهش ایمان دارم من را خوشحال میسازد و آنچه را که نمیپسندم صادقانه از کنارش میگذرم. من جوان هستم، معتقدم لذت یک دختر در عشق ، ازدواج یا روابطی نظیر دوست پسر/ دوست دختر نیست. من تنها به دوستی معتقدم و فکرم را برای رسیدن به اهدافم در زندگی و شاد بودن متمرکز کردم. من دوستان خود را خودم انتخاب میکنم و امیدوارم دوست خوبی برای هم باشیم. من دختری نیستم که با هر پسری دوست بشم. من شانس زیادی به مردم برای دوستی با خودم میدم، اگر چیزی تغییر نکند، بدون فکر کردن اونا رو از زندگیم بیرون میکنم. من دختر مغروری نیستم اما زندگی به من آموخت تنهایی هم بتوانم شاد زندگی کنم. کلوپ و پارتی و مواد مخدر را دوست ندارم و خود را از همه آنها دور میدارم. بهترین اوقات من زمانی هست که با بهترین دوستم بیرون میروم و باهم به نهار، خرید و سینما میرویم. باید بگم من در دنیای خود زندگی میکنم. من از آدمهایی که پشت سر دیگران صحبت میکنند بدم می آید و سعی میکنم از آنها دوری کنم. آدمهای مودب و صادق را دوست دارم، ادب و صداقت خیلی برای من مهم است.

    شباهت به آیشواریا رای:

    عده ای از شباهت او به آیشواریا رای؛ بازیگر هندی می گویند.

    انتقادات:

    بعضی دیگر بر این عقیده هستند که چهره مه لقا، حاصل عمل های متعدد زیباییست و طبیعی نمی باشد.

    آیشا یونیک:

    وی ساکن سن دیگو در کالیفرنیاست و در خارج با نام آیشا یونیک شناخته می شود.

    عکس های جدید مه لقا جابری :

     عکس مه لقا جابری مدل و مانکن ایرانی ۲۰۱۵,عکسهای جدید مه لقا جابری

      عکس مه لقا جابری مدل و مانکن ایرانی 2015,عکسهای جدید مه لقا جابری 2015,عکس اینستاگرام مه لقا جابری,عکس فیس بوک مهلقا جابری,عکس خفن زن,عکس های سک30 جدید,xxx  عکس مه لقا جابری مدل و مانکن ایرانی 2015,عکسهای جدید مه لقا جابری 2015,عکس اینستاگرام مه لقا جابری,عکس فیس بوک مهلقا جابری,عکس خفن زن,عکس های سک30 جدید,xxx  عکس مه لقا جابری مدل و مانکن ایرانی 2015,عکسهای جدید مه لقا جابری 2015,عکس اینستاگرام مه لقا جابری,عکس فیس بوک مهلقا جابری,عکس خفن زن,عکس های سک30 جدید,xxx  عکس مه لقا جابری مدل و مانکن ایرانی 2015,عکسهای جدید مه لقا جابری 2015,عکس اینستاگرام مه لقا جابری,عکس فیس بوک مهلقا جابری,عکس خفن زن,عکس های سک30 جدید,xxx  عکس مه لقا جابری مدل و مانکن ایرانی 2015,عکسهای جدید مه لقا جابری 2015,عکس اینستاگرام مه لقا جابری,عکس فیس بوک مهلقا جابری,عکس خفن زن,عکس های سک30 جدید,xxx  mahlaghajaberi-photokade (7)  عکسهای مهلقا جابری زن خوش اندازم مدل ایرانی در خارج از کشور,عکسهای خفن و باحال از مه لقا جابری مدل ایرونی در سال 2015,مه لقا جابری زن مدل ایرانی    mahlaghajaberi-photokade (10)  مه لقا جابری instagram,مه لقا جابری کیست,عکس mahlagha jaberi,عکسMahlagha Jaberi  مه لقا جابری instagram,مه لقا جابری کیست,عکس mahlagha jaberi,عکسMahlagha Jaberi  mahlaghajaberi-photokade (13)  mahlaghajaberi-photokade (14)  mahlaghajaberi-photokade (15)  mahlaghajaberi-photokade (16)  mahlaghajaberi-photokade (17)

    اشتراک پست :
    آبگراف

    اگر از مطلب ما خوشتان امد روی g+1 کلیک کنید و ما را در گوگل محبوب کنید.
    از طریق فرم زیر از اعضای ویژه سایت بشوید و از کل امکانات سایت بهره مند شوید
    نام کاربری ...
    نام اصلی ...
    ایمیل ...
    رمز عبور ...
    تکرار رمز عبور ...
    کد امنیتی ...

    ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش

    نظرات ارسال شده

    ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

    مطالب جالب انگیز ویژه (پیشنهاد سر دبیر)

    عضویت سریع در سایت

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    صفحه اصلی تالار گفتمان عضویت ورود کاربران نقشه سایت نسخه موبایل پذیرش نویسنده خرید شارژ تماس با ما