ما را دنبال کنید

جستجوگر

عضویت در خبر نامه سایت

موضوعات

  • تصاویر
  • تصاویر سه بعدی و خطای دید 2
  • دنیای ماشین و موتور 1
  • تصاویر برگزیده 3
  • طبیعت 2
  • تصاویر کمتر دیده شده 3
  • دانلود فیلم
  • دانلود فیلم ایرانی 17
  • دانلود فیلم خارجی 6
  • کلیپ های جذاب و زیبا 3
  • کلیپ طنز خنده دار 2
  • مجموعه های سریالی 7
  • اخبار داغ و جنجالی
  • هنرمندان و معروف ها 33
  • خبرهای جنجالی وحشتناک دنیا 7
  • مطالب جذاب و خواندنی 7
  • تصاویر دنیای فرهنگ و هنر
  • عکس های بازیگران و هنرمندان ایرانی 24
  • تصاویر بازیگران و هنرمندان خارجی 14
  • چهره ها در شبکه های اجتماعی 40
  • تصاویر بازیگران و هنرمندان در گرد همایی ها 6
  • اس ام اس
  • مطالب جالب و جذاب
  • عکس های لوکس و دیدنی 2
  • مطالب جالب و جذابی که نمیدانستید 17
  • آهنگ
  • جدیدترین آلبوم های ایرانی 9
  • جدیدترین آلبوم های خارجی 0
  • تک آهنگ های جدید 13
  • مطالب خنده دار و طنز
  • ترول و کاریکاتور های های خنده دار 1
  • تصاویر خنده دار 1
  • لطیفه های جدید و مطالب خنده دار 2
  • اخبار
  • اخبار تاسف بار 1
  • ورزشی 2
  • پیامک و جملات زیبا
  • اشعار و جملات زیبا 1
  • صرفاً جهت .....
  • صرفاً جهت اطلاع 0
  • صرفاً جهت خنده 0
  • صرفاً جهت همینطوری 1
  • اختصاصی سایت

    مطالب ویژه سایت را اینجا دنبال کنید

    مطالب پیشنهادی و پر بحث امروز

    تلگرام

    آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    ertret 0 567 masud
    tegtergt 0 515 masud

    به بچه هات به اندازه ای پول بده که بتونن یه کاری انجام بدن نه اونقدر زیاد که هیچ کاری نکنن.
     
    The Descendants | 2011
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    کول : من آدم واقع بینی هستم ، اما به امثال من میگن ” بدبین “
     
    True Detective | 2014
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    ما سعی کردیم جامعه ای خلق کنیم تا چیزی برای حسادت به همسایه ات وجود نداشته باشه، ولی همیشه یه چیزی برای حسادت هست، یک لبخند، یک دوستی، چیزی که نداری و میخوای داشته باشی.
     
    دشمن پشت دروازه ها | ۲۰۰۱ | Enemy at the Gates
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    دختر: ببین من یه سیستمی دارم تو زندگی‌ام به اسم راهپیمایی‌های طولانی مدت، من همین‌جوری شروع می‌کنم راه می‌رم، راه می‌رم، اصلا حرکتم‌رو قطع نمی‌کنم، ماشینا بوق می‌زنن، مردم بهم متلک می‌گن، ماشین میاد از روم رد می‌شه، برف میاد، بارون میاد ولی من همچنان به راه رفتن ادامه می‌دم. الانم اگه سوار شدم به خاطر این بود که خیلی خیس شده بودم یعنی حوصله راه رفتن دیگه نداشتم، خسته شده بودم. بعد به‌خاطر اینم هیچی نمی‌شنوم برای اینکه تو گوشم موسیقیه. یعنی تمام مدت دارم به موسیقی گوش می‌دم. تو چی؟ تو به موسیقی گوش می‌دی؟ اون‌وقت چی گوش می‌دی اگه گوش بدی؟ چون می‌دونی، من آدما رو از موزیکی که گوش می‌دن طبقه‌بندی می‌کنم. یعنی اینکه واسم مهمه که بدونم کسی بلوز گوش بده یا جاز گوش بده یا موسیقی آلترنتیو گوش بده یا مثل من فکرش باز باشه اول باخ گوش بده بعد موسیقی آلترنتیو گوش بده. بعد همه رو پشت سر هم گوش بده و دچار هیچ مشکلی هم نشه. حالا چی گوش می‌دی؟
    پسر: من داریوش گوش می‌دم.
     
    نفس عمیق | ‌پرویز شهبازی
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    تو را به جای همه کسانی که نشناخته‌ام دوست می‌دارم، تو را به خاطر عطر نان گرم، برای برفی که آب می‌شود، تو را برای دوست داشتن دوست می‌دارم، تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته‌ام دوست می‌دارم، تو را به خاطر دوست داشتن دوست می‌دارم!
    برای اشکی که خشک شد و هیچ‌وقت نریخت، لبخندی که محو شد و هیچگاه نشکفت، تو را به خاطر خاطره‌ها دوست می‌دارم، برای پشت کردن به آرزوهای محال، به خاطر نابودی توهم و خیال، تو را برای دوست داشتن دوست می‌دارم، تو را به خاطر بوی لاله‌های وحشی، به خاطر گونه‌ زرین آفتابگردان، برای بنفشیِ بنفشه‌ها دوست می‌دارم، تورا برای لبخند تلخ لحظه‌ها، پرواز شیرین خاطره‌ها، تو را به اندازه‌ی همه‌ کسانی که نخواهم دید دوست می‌دارم. اندازه قطرات باران، اندازه‌ ستاره‌های آسمان، تو را به اندازه خودت، اندازه آن قلب پاکت دوست می‌دارم، تو را به جای همه‌ روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام… دوست می‌دارم…
     
    مدار صفر درجه | حسن فتحی
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    بخند و بین که دنیا با تو می خندد، گریه کن و می بینی که تنها خواهی گریست.
     
    Old Boy | 2003
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    لئونارد : یه کار بدی کردم
    شلدون : رو منم تاثیر داره؟
    لئونارد : نه
    شلدون : پس در سکوت رنج ببر..
     
    The Big Bang Theory | 2007
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    دن ایونز : من هیچوقت یک قهرمان نبودم وید.
    تنها جنگی که دیدم، ما توی اون در حال عقب نشینی بودیم.
    پای من توسط یه یار خودی تیر خورد.
    حالا سعی کن این داستان رو برای پسرت تعریف کنی، اونوقت میبینی که چه جوری نگاهت میکنه.
     
    to Yuma | 2007
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    نمیشه تا آخر عمر یه پات اینور جوب باشه یه پات اونور جوب !
    بالاخره یه جا جوب گشاد میشه !
     
    گذشته | اصغر فرهادی | ۲۰۱۳
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    توماس وین: ما چرا سقوط می کنیم بروس ؟
    بروس: تا یاد بگیریم که چطور دوباره سرپا بایستیم .
     
    آغاز بتمن | Batman Begins | 2005
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    لیلا ( فقیهه سلطانی ) : سلام خیلی خانومی که هوای شهرام رو داشتی آبرو ریزی نکردی.
    سحر (میترا حجار ): تو خیلی خانمی که نزاییده مادر شدی !
     
    صورتی | فریدون جیرانی
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    تو زندگیم همیشه منتظر بودم که خدا، از یک جایی وارد زندگیم بشه، ولی اون هیچوقت نیومد ؛ البته سرزنشش نمی کنم ، اگر منم جای اون بودم خودمو قاطی همچین چیزی نمی کردم !
     
    جایی برای پیرمردا نیست | No Country for old men | 2007
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    همیشه فکر می کردم که بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها بمونی ، اما اینطور نیست ، حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدمهاییه که باعث میشن احساس تنهایی کنی . /*مجله مراحم
     
    بهترین بابای دنیا | World’s Greatest Dad | 2009
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    اولی: سیگاری هستی؟
    دومی: نه… فقط وقتی قهوه می‌خورم می‌کشم.
    اولی: اون‎وقت کِی میری؟
    دومی: از آمریکا؟
    اولی: نه! از اینجا… از کافه!
    دومی: راستش باید زود برم… یه قرار دندون‌پزشکی دارم… اما نمی‌خوام برم… از دندون‌پزشکی خوشم نمیاد… تو چی؟ جایی نمیری؟
    اولی: من نه. من وقتم کامل آزاده!
    دومی: می‌خوای جای من تو بری دندون‌پزشکی؟
    اولی: جداً؟ آره. آره. معلومه که دوست دارم. عالیه… متشکرم!
    دومی: بیا این آدرس اونجاست. می‌شناسی؟
    اولی: آره. می‌شناسم. ممنونم ازت.
    دومی: خواهش می‌کنم!
     
    قهوه و سیگار | کارگردان:جیم جارموش
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     

    _ دکتر گفت ۴۸ ساعت طول می کشه تا دارو از بدنتون خارج شه.
    + چقدر طول می کشه تا خاطره یه آدم از وجودت بره بیرون؟
     
    The Apartment |1960 |Billy Wilder
     
    Dialogue of memorable films٬ دیالوگ های به یادماندنی در سینما٬ دیالوگ های به یادماندنی فیلم ها٬ دیالوگ های قشنگ٬ متن برای فیسبوک٬ متن های فلسفی
     
     

    اشتراک پست :
    آبگراف

    اگر از مطلب ما خوشتان امد روی g+1 کلیک کنید و ما را در گوگل محبوب کنید.
    از طریق فرم زیر از اعضای ویژه سایت بشوید و از کل امکانات سایت بهره مند شوید
    نام کاربری ...
    نام اصلی ...
    ایمیل ...
    رمز عبور ...
    تکرار رمز عبور ...
    کد امنیتی ...

    ارسال نظر

    کد امنیتی رفرش

    نظرات ارسال شده

    ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

    مطالب جالب انگیز ویژه (پیشنهاد سر دبیر)

    عضویت سریع در سایت

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    صفحه اصلی تالار گفتمان عضویت ورود کاربران نقشه سایت نسخه موبایل پذیرش نویسنده خرید شارژ تماس با ما